Quote:
Originally Posted by jikswoboB
Kort och gott: det gäller att ha den rätta mixen av allt och det tror jag ARN har i större utsträckning än OSL.
|
Det tror ikke jeg. Det er det andre aspektet, ruteutviklingsprosessen, som har vært fraværende for
OSL sin del inntil for et par år siden og det er det som har vært avgjørende.
Det hjelper ikke å ha et bra produkt dersom du bare sitter hjemme, spiser vafler mens du koser deg over ditt fantastiske produkt - du må ute å fortelle det, bygge tillitt, troverdighet, bygge alianser, partner up og trykke på de riktige knappene.
Og så er det for øvrig et annet aspekt ift kinesiske selskapers inntreden i Skandianvia; det begynner å begrense seg med trafikkrettigheter så kinesiske selskaper er "tvunget" til å åpne ruter for å sikre rettighetene, hvis ikke så lukkes døren. Det er situasjonen inntil det blir enighet og tillates mer trafikk mellom Skandinavia og Kina.