View Single Post
Old 27-01-2018, 16:04   #20
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: God lørdag fra fergekaia....

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Mener du at det har kommet servering med 10 microbrews on tap på kaia i Bainbrigde? Det er jo sjef. Bedre enn bolle og kaffe. Selv om kaffen var god.

Så nå bærer det opp for å male vegger. Det blir stas. Jeg kaller det:

IT SUCKS TO BE ME: DAY #2j

Ha en fin en
Det er nok på Seattle siden - allt er tilpasset oss på øya: Espresso om morgenen og mikrobrygg på ettermiddagen (fredager)

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post

God morgen fra Monterey. Spiste på en diner igår og klarte ikke spise opp halvparten av retten som hadde altfor mye smeltet ost. Glemte at man skal være forsiktig med hva man ser som normal mat i dette landet. Bare tilbehøret "Bacon cheddar tots" hadde holdt som middag Så forresten at menyen hadde en egen seksjon kalt "55+" hvor de hadde mat for mer normale mengder kolestrol. Klarte såvidt komme meg tilbake til hotellet igår før jeg sloknet med en gang.

Skjønte igår at Norge har vært i nyhetsbildet her. "verdens lykkeligste land" hadde flere hørt.

Idag skal jeg prøve hotellets "continental breakfast" som jeg håper er mer normal før jeg kaster meg på bussen til Carmel. Tilbake i Monterey så har de whalefest her idag. Skal se om jeg klarer få litt lynsjestemning med å spørre etter whaleburger.... eller kanskje ikke, det smaker jo pyton.

Ha en god en alle som klarer holde seg til normalt kosthold.
Her i dette landet må man ta litt ansvar selv, bestiller du søppelmat så får du søppelmat, det er lettere å unngå "skadelig" mat her enn i Norge, bare man tar med seg hodet og skrur det på !!! Hilsen en som har samme liv vidde som jeg hadde når jeg flyttet hit for 22 år siden.