View Single Post
Old 26-01-2018, 11:53   #14
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: Taco hey! Taco ho!

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Hmm... mann som gikk rundt og plystret på CPH. Er denslags i det hele tatt lov på flyplasser?

Boarding 11:40 sa boardingkort uten ekstra S-er. 11:25 blinket oversikten at boarding var startet så da var det full fart fra lounge til passkontroll som plutselig var stappfull. Automatisk passkontroll ca. 3-4 ganger tregere enn manuell kø, styr unna. På gate sa de 11:45 at priority boarding startet om ca. 10 minutter. Her lurer de altså folk.
Argh ja den passkontrollen på CPH er noe for seg selv. Det er helt sykt over dårlig kapasitet det er der. SIst jeg hadde transit til non Schengen der lurte jeg på om vi i det hele tatt ville rekke flyet selv om vi gikk fra loungen 1 time før avgang, dette til PEK i fjor påske. Man kan si mye rart om passkontrollen på OSL men passkontrollen på CPH er tja. I følge en annen her på forumet hadde de ikke en gang åpnet lukene for inkommende fly fra SIN som landet kl 05 eller noe. Null kontroll der i gården virker det som. ARN virker ganske bra - sjeldent stått mer enn 5 min i kø der.

Last edited by Hypern; 26-01-2018 at 11:56.
Hypern is offline   Reply With Quote