American Airlines - har jeg krav på erstatning?
Hei
Kom ifra Miami i går med AA56 til London og er ikke fornøyd. Satt fremst i deres main cabin extra. Kort oppsummert:
-8 1/2 time forsinket grunnet teknisk. Deplaned to ganger.
-Under takeoff faller flere champagne flasker i gulvet og knuser. Ekkel opplevelse, da det først hørtes ut som om lydene kom fra cargo.
-Ingen mat kuponger, spurte om å få dette i London av American, men de sa at de allerede hadde blitt printet ut, men at de som hadde kupongene ikke stod klar da vårt fly parkerte. Derfor kunne ikke representanter fra American printe ut nye mat kuponger til meg da jeg henvendte meg i deres service skranke da de allerede hadde blitt printet ut. De sa at jeg kunne vente, men etter 30min drar jeg videre til terminalen.
-Fikk beskjed om at bagasjen ble sendt hele veien til København, fikk også dette bekreftet av American i London. Bagasjen kom ikke frem, selv om jeg hadde en 3 timer lang mellomlanding.
Jeg vet at siden dette er et Amerikansk flyselskap og at utreisen var fra USA at EU regulation 261/2004 ikke vil gjelde. Men er det håp om at American vil gi meg noen form for erstatning?
Last edited by Chris1; 25-01-2018 at 12:30.
|