View Single Post
Old 23-01-2018, 00:56   #25
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: Endelig mandag:-)

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Når jeg skriver "jeg vet det var et arragement der i går", så mener jeg det. Jeg mener det ikke som en slags gråbetont synsing om at det kanskje var noe. Det VAR et arrangement der i går, bl.a med en av norges mest kjente paleontologer som jeg har på min facebook og som jeg så la ut bilder fra utstillingen med en haug andre mennesker i aldersklasse 50 år (siden du ser behovet for å spesifisere at utstillingen er spesielt tilpasset skoleklasser, hva slags relevans har det?) i går. Hvorvidt disse hvite menn som pusher 50 hadde trillekofferter eller ikke kan jeg selvsagt ikke bekrefte eller avkrefte, men dine observatoriske evner ifht trillekofferter har jo tidligere bevist seg å være noe kuriøse så akkurat den delen av saken tar jeg ikke så alt for tungt
Det du linket til var kun generell info om det nyinredde rommet i den permanente utstillingen. Det var derfor naturlig å anta at det kun var dette som du omtalte som "arrangement". At det søndag var et, ikke annonsert for allmuen, arrangement for fagfolk i det samme rommet forklarer hvorfor det kom folk med trillekoffert dit så takk for forklaringen da den endelig kom.

Jeg skjønner derimot ikke hvor du vil med kommentaren om min obeservasjonsevne. Vanligvis legger jeg merke til detaljer som mange ikke får med seg. Du prøvde kanskje være morsom fordi jeg har et reflektert forhold til mye, inkludert trillekofferter og i motsetning til mange har veloverveide preferanser basert på eksplisitte forutsetninger som jeg tør stå for.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote