Quote:
Originally Posted by robertaas
Det der er et oppusset rom i den permanente utstillingen, spesielt tilpasset skoleklasser. Har ikke sett noe info om et spesielt arrangement der i helgen.
Har ofte sett at de har arrangmenter både utendørs i parken og inne i museene, med skilt, info og mange besøkende, men aldri noen trillekofferter.
|
Når jeg skriver "jeg vet det var et arragement der i går", så mener jeg det. Jeg mener det ikke som en slags gråbetont synsing om at det kanskje var noe. Det
VAR et arrangement der i går, bl.a med en av norges mest kjente paleontologer som jeg har på min facebook og som jeg så la ut bilder fra utstillingen med en haug andre mennesker i aldersklasse 50 år (siden du ser behovet for å spesifisere at utstillingen er spesielt tilpasset skoleklasser, hva slags relevans har det?) i går. Hvorvidt disse hvite menn som pusher 50 hadde trillekofferter eller ikke kan jeg selvsagt ikke bekrefte eller avkrefte, men dine observatoriske evner ifht trillekofferter har jo tidligere bevist seg å være noe kuriøse så akkurat den delen av saken tar jeg ikke så alt for tungt