Re: God fredag fra OSL! :)
God morgen fra det ødeliggende hotellet midt i bananplantasjen på La Palma. Det er så kronglete å komme seg til sivilisasjonen herifra at jeg dropper stafett med lokale busser til byen og booker en ekskursjon for for å komme meg dit. Bare for å komme til nærmeste kiosk er det 20 minutters ferd opp "trollstigen". Har fått beskjed om at om jeg ikke kommer meg til sivilisasjonen og får tak i et slips så får jeg ikke middag på søndag.
Foruten booking av slips-ekskursjon og sløving ved bassenget så er vel idag siste frist til å skaffe seg den nye pensjonssparingen IPS som gir skattefradrag. Har prøvd gjøre litt research på tilbudene allerede, men synes selskapene er elendige til å gi praktisk informasjon. Om man må spare et fast beløp hver måned eller hvor mye de tar i gebyrer ser det ut som om de ikke tror kundene bør vite. De tror det holder å informere om skattefradraget som jo er det samme hos alle.
Ha en god en alle som fokuserer på slips og IPS idag.
|