Quote:
Originally Posted by Basse-HAU
31 + 30 taler vel mot dette er SK, om ikke de skal utvide noe voldsomt.
|
Jeg tror ikke det er
SAS, bare så det er sagt. Men jeg er ikke enig i resonnementet ditt her
Dette ville nødvendigvis ikke vært en voldsom økning for. Husk at det bare en 31 her som er "firm" (i den grad en LoI) er firm, og legger man til de gjenværende -600 etter alle NEOene er levert, som vel er en liten håndfull, og -700 maskinene. Så trengs det fort mer enn 31 maskiner bare der. Det vil si endel av opsjonene også må brukes. Nå leveres heller ikke alle flyene på likt, slik at en eventuell vekst her, på noe rundt 20-25 maskiner, vil eventuelt skje over flere år. Da blir den årlige veksten moderat. Og basert på oppgitt listepris her så kan det tyde på at ordren her er på CS100. Den er jo mindre enn de eventuelt 25-30 737-700 de erstatter slik at dette drar ned veksten ytterligere.
Men som sagt, jeg tror ikke dette er
SAS, men det skyldes ikke nødvendigvis at dette vil innebære en voldsom vekst [emoji6]