Quote:
Originally Posted by sukram
Nei, virker som om SAS sine avganger går i direkte konkurranse med WF.
F.eks på TOS- BGO så flyr SAS 2x ukentlig. Den er satt opp som kveldsavgang med 738 og synes å være helt uavhengig av WF-avgangene - disse går fortsatt 2x daglig med Q400. Litt snodig må jeg si. Men jeg er ikke sikker på at SAS nødvendigvis synes noe om at WF wetleaser kapasitet til Finnair, delvis i konkurranse med SAS.
|
Kan jo være at WF ikke synes noe om at
SAS wetleaser inn Cityjet på alt av tynne ruter i Norge heller. Da får det heller være gjensidig "slutt". Tror neppe
SAS ser på seg selv som noe offer ifm Finnair-opplegget. De er for øyeblikket selv den største importøren av selskap med dårlige og billige betingelser på norsk innenriks.
Dette er i mine øyne bare bekreftelsen på at ekteskapet WF/SK definitivt er over.