Etter det meget gode måltidet var det tid for å slappe av litt. Jeg fikk på meg pysjen og fikk benket med til med et par ekstra puter og slumret hen til en film. Nå var det jo allerede langt på natt norsk tid, så det passet godt å sove litt når jeg nå var så heldig med seteplasseringen. Søvnen var helt utmerket og jeg fikk god plass til mine 190 cm.
Jeg valgte å hoppe over frokost og ba om å bli vekket 20 minutter før landing i
BKK, noe som også skjedde.
Alt i alt en meget behagelig nattflygning, med et skikkelig gourmetmåltid som var god ballast til å sove tungt av.
Og det rare er at jeg savnet ikke online tilgangen i det hele tatt på denne turen!
Vel framme i
BKK ble vi parkert langt ute på fjernparkering. Nede ved flytrappen stod det en bakkeansatt og dirigerte oss 10 i F inn i en ventende buss som tok oss direkte til passkontrollen hvor det heller ikke var kø. Ved siden av var det passkontroll for almuen tydeligvis, og
DER var det kø.
Etter passkontrollen stod en ny herremann og ventet og skulle geleide meg videre ut via bagasjebåndet og toll, samt at TG spanderte transport in til hotellet. Jeg tror jeg satte ny rekord i
BKK, ved at jeg satt i bilen inn til hotellet mindre enn 15 minutter etter at flyet stoppet opp på Tarmac. Fantastisk.
Lurer på hva jeg egentlig skal gjøre med all den tiden jeg sparte der gitt..
Oppsummert så var hele denne turen en stor opptur. Fikk bedre sete og service enn jeg hadde forventet, og ikke minst fått opp øynene for at TG er på gang igjen ved den oppgradering de er i ferd med både når det gjelder seter og service foran i flyet.
Kan anbefales !
Så får jeg håpe at jeg kan bruke noen poeng på UG hos SQ når jeg drar videre til Singapore. Det skulle jo være mulig innen STAR. Noen som vet hvordan?
Og et lite bilde av en smakfull og enkel dessert til slutt.