Quote:
Originally Posted by myhrair
Nå får du ta deg en bolle Polaris, Wizz Air har operert i mange land med utfordrende vær, blant annet Norge og Værnes i årevis. Unødvendig å spre usannheter om alle selskaper du ikke liker!
|
Hvorfor går du som moderator inn med brukerdebatt?
Jeg har like mye rett som alle andre å ha en mening om flyselskaper. Wizzair bygger sitt eget rede, det er ikke min feil. Når mange av pilotene hos Wizzair er så uegnet til sitt arbeid at andre selskaper ikke er interesserte i å ansette de, særlig etter testing i simulator, så sier det sitt om nivået internt i selskapet. Det er ikke usannhet, det er fakta. Selvsagt legger jeg ikke fram navn og CV til personene som har fortalt meg og vist meg dette.
Det er flott at de har operert på Værnes i åresvis, men operativt kan ikke Værnes sammenliknes med Tromsø. Værnes har ikke 4* glideslope med fjell tett rundt hele flyplassen. Værnes har ikke polare lavtrykk slik det er i Tromsø. Værnes har rullebane på 2500-3000m, Tromsø har knapt 2400m. Det må være lov å ytre bekymring.
Men det får være så, jeg noterer at myhrair ikke liker min mening, aksepterer det og tenker at det er bedre å diskutere ruten enn å gå inn i skittkasting

Tromsø har fått mange interessante utenlandsruter nå i det siste; Split, København og Frankfurt. Impressive