View Single Post
Old 08-09-2017, 22:20   #1064
Polaris
Free Luigi

Default Re: Ola Giæver starter flyselskap - FlyViking diskusjonstråd

FlyViking flyr til ny flyplass (warning: clickbaitoverskrift fra meg) [bak betalingsmur:] https://www.nordlys.no/vadso/tromso/.../s/5-34-699316

Ola viser tendenser til selvinnsikt?! :O
Quote:
Flyviking var bare på oppdrag for Harila-konsernet for å hente passasjerer i Vadsø som skulle til Tromsø for å feire 50-årsjubileet til Harila.

– Det er 37 år siden sist jeg var her, så jeg måtte bare se om det har forandret seg mye, forteller en småtravel Giæver.

På spørsmål om når de starter med flyginger til Vadsø, er svaret usikkert.

Vi har en tendens til å forlove oss for ofte, sier grunnleggeren med et lurt smil og blunker, og legger til at ingenting er umulig.
En artikkel som jeg kommer til å sende inn til Misjonen, synes den passer fint inn i lokalnyheter-spalten. Den bringer absolutt ingen ting nytt, og forteller oss bare at FlyViking har flydd en engangscharter Vadsø-Tromsø for å hente noen utskremte finnmarkinger ned til storbyen for å feste. Selv den originale overskriften oser lokalavis. Hehe. Men det var liksom litt too good to be true at det endelig kom fram; de har en tendens til å love mye som aldri kommer