Quote:
Originally Posted by Mekum
Novair lurer på om jeg vil betale for å få velge seter / kjøpe seter med bedre benplass. Men de deler ikke så mange detaljer om hva man eventuelt betaler for
Det ser ut som de 7 første radene har noe bedre benplass, eller som novair skriver på sin nettside: Dessa stolar erbjuder lite extra benutrymme.
Noen som kjenner kabinen og hva pitch er på de ulike setene i deres nye A321neo? (seatguru har ikke Novair)
|
Da har jeg vært på tur og svarer på mitt eget innlegg:
For det første er det som andre har påpekt et svært stillegående fly. Da jeg satt på rad 4 ved take off hørtes det hele bare ut som om noen hadde satt på en støvsuger lengre bak i flyet, det var nesten lydløst fra motorene. I lufta hører man ikke annet enn luften fra AC og lufta som strømmer forbi utenfor.
Jeg satt som sagt på rad 4 ene veien (det koster egentlig noe ekstra) og på rad 16 den andre. Visstnok var det marginalt bedre benplass på rad 4 enn lengre bak i flyet, men dette merket jeg ikke noe til. Setene er identiske i hele flyet, har strømuttak samt en praktisk holder til iPad e.l. Det er ingen skjermer til "inflight entertainment". Jeg ville ikke betalt de ekstra pengene for å sitte på rad 4 fremfor en rad lengre bak i flyet dersom noen vurderer dette.