Hey hey hey! Her ble det en gedigen misforståelse. Det jeg mente med krampeaktig var sett fra flyselskapets/økonomiens side. Virker som fryktelig mye kryss-subsidiering eller stormannsgalskap med en 345 på sånne turer.
Vi er hjertens enige i at det er en av verdens fineste fly, personlig er jeg litt i tvil om den overgår 346 i komfort og eleganse, men synes den er mye tøffere i utseende og har denne ubestemmelige "schwungen" firemotors fly har, og som ingen andre fly helt kan måle seg mot.
Bare for å fly den (345) tok jeg selv en "krampetur" med Etihads for en måneds tid siden, trip report kommer om ikke så altfor lenge.
Fikk aldri sosa meg til 342 (
SAA eller A.Arg. på slutten) noen gang, og en noe sporadisk rute med Air Leisure fra Cairo til Kina blir litt krøkkete. Man kan ikke få alt heller. Kanskje det går an å godsnakke med Macron, han ser jo ut til å være en sympatisk kar..?