Ser at reisebyråer har kastet seg på bølgen av selskaper som tilbyr å skaffe erstating for en cut. Reisebyråene er visst nå ute etter en cut av cut'en. Fikk denne mailen idag:
Quote:
From: Tripmonster - noreply <noreply@tripmonster.no>
Subject: Søk erstatning [CASE:10000xxxxxxxxxx]
Hei ROBERT (MR)
Vi er blitt gjort oppmerksomme på at dere ifølge våre opplysninger er blitt utsatt for en flyforsinkelse. Vi kan i samarbeid med forbrukerrettselskapet TRS Travelright Services tilby dere hjelp med å få erstatning for forsinkelsen som dere har rett til ifølge EU forordning 261/2004.
Deres forsinkede reise gir retten til 600 Euro per person og 600 Euro totalt ifølge de opplysninger vi har om flyreise SK1455 2017-04-28.
Søk erstatning
Med vennlig hilsen
Tripmonster
|
Problemet mitt er at dette kun var den første av 3 flighter og jeg var proaktiv og fikk raskt
SAS til å booke meg om til en enklere, raskere og mye dyrere rute fremtil destinasjonen slik at jeg faktisk kom frem tidligere enn jeg opprinnelig skulle. Ville da ikke vært etisk av meg å prøve få erstatning for flighten som jeg ikke brukte.