Quote:
Originally Posted by Discus
Man kommer inn i loungen og så sier Fnate - se på de der - "patetisk" - og peker på en som henter noen bokser øl i kjøleskapet, tar med seg til plassen og dytter ned i bagen. Så etter 30 sekunder bort og henter en haug med potetgullposer, så en ny runde med øl før de tar med seg sakene sine for å gå. Da er de ikke snauere enn at de stopper ved kjøleskapet på nytt og måker ut ølbokser. Alt tok 3-4 minutter tilsammen.
Dokumentert her (video)
Loungmanager ble litt paff når han fikk se videoen, og sendte noen ut i terminalen for å lete etter dem. (Nei, jeg vet ikke hvordan det gikk.)
Man blir jo helt målløs...
|
Jeg mister faktisk mest troa på menneskeheten av alle dem på FT som synes dette er helt innafor. Skjønner at noen få bare rører i grøten... Men altså... er det rart det blir krig?
Litt søkt så er det jo sånt som dette som gjør folk konservative. Man sitter og ser folk som driter i andre og ingen gjør noe med det. Så sitter de i stua si og blir sintere og sintere.... frem til de stemmer frem en Putin, Trump eller Erdogan - som lover å gjøre noe.
Det er ikke de 20 øllene som gjorde meg så sint at jeg var rød i hodet, men hva det gjør med andre som ser at de ikke får noe problemer med det