View Single Post
Old 08-06-2017, 23:34   #1344
roger
Rakettforskar

Default Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Quote:
Originally Posted by waytogo74 View Post
Synes det er spenstig av SAS å bruke begrepet "minimum viable product" på utviklingsbloggen. Det er en utviklingsstrategi som kan fungere veldig bra i noen sammenhenger--og ekstremt dårlig i andre. Flyselskap med tung legacy-infrastruktur faller gjerne innenfor sistnevnte.

Er heller ikke mye "minimum viable" når til og med billettbestilling er ustabil.

Man kan spekulere: Enten har programvareutviklerne snakket prosjektledelsen trill rundt eller så har det vært et sterkt "nu kör vi"-press ovenfra. Bland i litt manglende bestillerkompetanse og man har oppskriften på en produktlansering som lukter grevling.
Ein ting er jo om det funka eller ikkje, noko anna er korleis det er tenkt det - skal- fungere. For designet og flyten i bruk av sida er ikkje godt. Tanken var sikker å forenkle. Men det er mykje meir forvirrande enn nokon gang. Første gang eg prøve sida fann eg ikkje neste-knappen etter å ha vald datoar for reisa. Fordi knappen ikkje finst! Det kjem opp ein ørliten markør der markør for kalender er. Så det der eit felt som dekkjer over scrollefeltet. Innsjekkingsflyt er også horribel med så mange teikn og tekst over alt. (no har eg prøvd å trekke i frå for at eg er konservativ på slike grensesnitt. Kansje det er som då eg prøvde meg på slikt i si tid. Alt eg laga virka jo for meg. Hadde vi laga det og visste godt korleis ein måtte trykke.)

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk