View Single Post
Old 08-06-2017, 19:46   #27
Polaris
Free Luigi

Default Re: Virgin-Atlantic St. Louis - Arlanda

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Poenget er jo nettopp byene rundt, ikke det jævla brakkvannet mellom. Man skal heller ikke se bort i fra at også poenget med reisen i seg selv er å tøffe rundt i en cruisebåt (eller skip eller hva man skal kalle det) og det således er likegyldig hvor man befinner seg på kloden

Jeg har aldri vært på cruise så aner ikke om det er tipp topp tommel opp eller like spennende som å gå ut med søpla. Men at enkelte foretrekker noe annet enn deg betyr ikke at de velger feil av den grunn. Det blir litt Trump-argumentasjon over det hele
Wow, bare fordi jeg ikke forstår hvorfor noen ville gjort det, så er jeg brått Donald Trump? Har ikke jeg lov til en fri vilje? Har ikke nekta ei sjel å dra til Østersjøen om de vil, men jeg fikk litt feeling av at amerikanere blir solgt noe de ikke helt vet hva er, og ser for seg "skandinaviske eventyr" ala det de har sett på tv (hvor bare norsk natur vises). I stedet får de brakkvann. Sorry at jeg bryr meg om lettlurte amerikanske turister, og ytrer det på internett i et forsøk på å ha noe omtanke i den grådige turistbransjen.