View Single Post
Old 29-05-2017, 19:29   #3
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Default Re: Malaga-Lisboa og litt Oslo ut og hjem

Tar med litt matbilder her...

Gledet meg til denne retten - hel bog av dielam. Smakte fortreffelig, selv på heller tvilsom turistrestaurant. Kunne tenkt meg litt mer tilbehør.

Kom i prat med en belgier på nabobordet (nikkedukken, hans tredje kone, sa ingenting - bortsett fra å prøve å hjelpe ham med engelsken). Hyggelig fyr som hadde stor sans for Muga. Jeg fikk eget glass med mye påfyll. God vin, men blir fort litt varmt i varmen.

[/url]

Den beste skinken må smakes på...

Og oster må smakes på...

Klarte å få ned gåselever etter et par forretter. Kunne tenke meg å smake på pattegrisen også - men etter denne enorme porsjonen som både hadde salg og søtt - diverse tilbehør med eple, ble det rett og slett et umulig prosjekt. Litt forvirrende meny - og det er ofte vanskelig på denne typen restauranter å vite hvor mye mat man får. Denne porsjonen kunne fint vært halvert. Det er veldig mektig å spise så store mengder gåselever...

[/url]

Rett ved hotellet et nytt sted med brasilansk innflytelse på kjøkkenet. Litt vel pretensiøst. Tydeligvis en av innehaverne som serverte og hun forstod ikke godt engelsk og virket usikker. Litt rart. Men artig presentasjon, noe okse og diverse kremer...

Og før man drar til Lisboa må man bare ha det - bare én gang - churros!

Last edited by AirbusTrond; 29-05-2017 at 20:07.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote