View Single Post
Old 15-05-2017, 14:05   #20
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: God Morgen fra Kristiansund

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Jeg husker at ringen ikke fantes, og jeg er bare 33.

Ble vel også åpnet en ny stubb/stasjon for ikke så kjempelenge siden?
Joda, ringen var 3 nye stasjoner som bandt sammen flere baner, men ingen ny bane.

VIP-loungen ved Graz er dårlig designet. Det er pen utsikt til utsiktsterassen hvor de som ikke er i loungen slipper til. Og det er til og med et område mellom den åpne terassen og lungen som er sperret av og hvor jeg gjerne kunne godt ut fra den altfor varme drivhus-loungen, men dit ut slipper ingen. Det er en glassdørdør her, men det står at den er alarmert. Om man prøver seg og setter i gang en alarm blir det alltid litt ekstra styr på flyplasser.

Det står 2 militærhelikoptre og en gjeng i uniform driver mellom dem og øver seg på noe som ser ut som siste nytt fra department of silly walks. Og et til stor fryd for spotterne med digre linser. Skulle nesten trodd de spilte inn et underholdningsprogram, men kan ikke se noe kamera ved helikoptrene. Kanskje de bare har et veldig avslappet forhold til å være i militæret.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	silly.jpg
Views:	274
Size:	102.1 KB
ID:	43045  

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL

Last edited by robertaas; 15-05-2017 at 14:19.
robertaas is offline   Reply With Quote