View Single Post
Old 05-04-2017, 15:27   #2
3cseat
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 572
Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Quote:
Originally Posted by Tornerose View Post
Gjort det begge gangene tidligere jeg har flydd bizz... de lovte på "gatheringen for diamantene" at noe skulle skje. Men er vi flere som opplever dette kan det jo hjelpe at flere sier fra? Men jeg kan også ha hatt uflaks da jeg ikke flyr foran veldig ofte...
Ikke sikker på at det var uflaks. Det bare er sånn. Men SAS er ikke alene her. De fleste selskaper er tilsynelatende like ille. Reise 4 flighter med LH i Januar i bizz. Måltiden var akkurat det samme på alle 4 flighter. Ble dessuten litt pissed, da jeg så at ved kun å velge bort brødet, kunne jeg spist standard måltiden, som da var forskjellig på de samme 4 flightene.

Allergimat på fly er særdeles dårlig å lite variert. "Nuff said"
3cseat is offline   Reply With Quote