Thread: Singapore
View Single Post
Old 03-03-2017, 12:05   #84
Rland
ScanFlyer Silver

Default Re: Singapore

Quote:
Originally Posted by 3cseat View Post
Har tenkt meg en tur til Singapore på slutten av året. Jeg har en del alternativer for hotell. Har relativt bra avtaler gjennom jobben, og kan blant annet velge mellom følgende

Hilton Singapore
Regent Singapore
Mandarin Orchard Singapore
Marina Mandarin Singapore
Swisshotel The Stamford
Grand Copthorne Waterfront Hotel
Carlton Hotel Singapore

Noen anbefalinger om hvilke av disse jeg bør velge. Prisen er omtrent den samme på alle. For ordens skyld er jeg Hilton Gold, hvilket betyr at jeg får gratis frokost, som jo også teller en del. Dette er ikke inkl på den andre hotellene.
Anbefalinger mottas med takk, og gjerne med begrunnelse. Er førstereis til Singapore

Jeg har bodd mest på Hilton - men tror gjerne noen av de andre er nyere og har høyere standard. Grunnen er et jeg har likt meg i Upper Orchard road området, og Hilton hadde et greit basseng og relax område på taket.
Favoritt "bulen" er kjelleren på Orchard Towers tvers over gaten. Liker å sitte der og bare se på alle de spesielle folkene som er innom. Spiser en klassisk chicken rice set fra første Food stall til høyre ned trappen fra gaten, og drikker Tiger. Var innom der søndag kveld (Bodde da på Holiday Inn Orchard). Chicken rice set med suppe var 4,5 SG$ og en boks Tiger det samme
Rland is offline   Reply With Quote