View Single Post
Old 14-12-2016, 08:55   #11
krølle
ScanFlyer Crusty

Default Re: Bombetrussel mot LH A380

Quote:
Originally Posted by SQ321 View Post
Så du mener klaging på mangelfull leveranse er "typisk norsk"? Og det baserer du på hva ei sier til VG og dermed dømmer 5 mill nordmenn basert på dette? Jeg tror det ville vært tilsvarende misfornøyde svensker, spanjoler, italienere eller sveitsere dersom noe tilsvarende hadde skjedd der.
Nei, jeg baserer det ikke på hva "EI" sier til VG, jeg baserer det på hva "DE" sier. Er ikke første gangen, og blir ikke siste gangen det skjer.
Hva de klager over/eller sutrer over i andre land er ikke intr. for meg, jeg bor i Norge og forholder meg først og fremst til mine landsmenn.
Det jeg mente med "sutring" er at uansett hvor mye og ofte du informerer, eller hva du tilbyr, så er der, ikke alltid, men veldig ofte, noen som raljerer over dårlig service, lite informasjon eller hva som måtte mangle.

Et eksempel, dog litt annerledes, observer ved irr hvor vanskelig det er for voksne oppegående mennesker, og kanskje la de med f.eks småbarn få hjelp først, eller komme seg med første mulige transportmiddel.
De fleste lar det skje, men vær ikke overrasket over at noen ikke synes så burde skje.

Men det er bare min lille upartiske observasjon etter 40 år i bransjen
krølle is offline   Reply With Quote