Quote:
Originally Posted by Kiev
Pandion bruker samme nummer (05400) som alle andre, og legger inn sitt EB nummer. Samme supportfolka som svarer også. Nå skal det i all rettferdighet sies at jeg har aldri ventet mer enn 15 sekund på svar, så køordning og prioritering virker.
Men det kan jo hende at det finnes en Pandion support, bare at nummeret er så hemmelig at de ikke kan si det. Eller kanskje det finnes nivåer av Pandion akkurat som i andre hemmelige losjer, og jeg har bare ikke nådd opp til de eleverte/informerte nivåer. Og nå har jeg røpet broderskapets hemmeligheter og dermed ødelagt alle muligheter for elevering 
|
Åh... før var det da egen hotline. Det suger skikkelig.
BA har jo egen med en egen gruppe supportfolk og eget telefonnummer. Dog forsvinner den vel snart når de nå skal outsource alt. Blir stas å måtte svare på alle sikkerhetsspørsmålene deres til et kontor i Bengaluru.
En annen fin ting er at det er nye benefits igjennom mange trinn helt opp til ca 10.000 Tier Points (hvilket tilsvarer en return long haul i First annehver uke). Det er oppgraderingsvouchere, loungekort, redemption benefits etc.
Dette kunne faktiskt
SAS lært noe av. Selv om man er Pandion kunne man jo fått upgrade-for-two vouchere ved f.eks 150.00 GP, redemption fra vanlig billettkurv for inntil 5 personer ved 250.000 GP, First Class Terminal pass for 2 ved 350.000 GP, Ekstra Polarbrød ved 400.000 GP (grunnpoeng), 3 stk upgrade-for-one vouchere ved 500.000 GP... også videre. Det tipper jeg ville pushet noen til å velge
SAS enda litt flere ganger
Kanskje jeg skulle skrive forslag til dem, og så kan du skylde meg en Japp hvis det går igjennom?