Quote:
Originally Posted by robertaas
God lørdag fra Nürenberg. Klarte komme meg hit igår til tross for at de jeg hadde booket med streiker og de jeg klarte bli ombooket til var 2 forskjellig selskaper som opererer med systemer fra 70-tallet som ikke klarer kommunisere. Skal ikke fly med Luftwaffe igjen før i mai, regner med at de er ferdigstreiket til da.
Skal etter tidlig frokost toge til den enda mer pittoreske og jule-koselige byen Rothenburg ob der Tauber. Må komme meg tilbake til Nürenberg i tide før bokhandlerne stenger. Prøver finne en bildekalender som gir reise-inspirasjon. Problemet med de fleste man finner i Norge er at de er laget i USA hvor de enda ikke har skjønt at uken begynner på mandag. Er vel naivt å tro at Trump klarer fikse det også selv om han sikkert vil si at han er verdensmester på kalendre om man spør,
Jeg ville satse på å finne MIA- BOO- MIA.
Ha en god en alle som ser etter juleopplevelser verden over.
|

Nå er vel tidsregningen til den godeste LN-
MOW når det gjelder Mainframes litt vel kreativ, siden jeg selv var med utviklingen av deler av et et av disse, er enten LN-
MOW og jeg begge I slutten av 70 årene (I så fall har Farmer et stort problem) - eller så ble Amadeus utviklet på tidlig 90 tallet
Dette er ikke IT problemer, løsningene som virker for millioner av passasjerer hver eneste dag er på plass (tm) - nye løsninger kommer også på plass f.eks. Air Lingus og JetBlue's Web Baserte løsning. Om man selv tar litt iniativ løses dette I 99% av tilfellene, men det krever at en er løsningsorientert og ikke problem orientert
Med en betydelig mer komplisert reise fra langt syd I Italia, med mange selskaper og separate bestillinger, fikk jeg sjekket inn hele veien til Vancouver I forrige uke - så det lar seg gjøre om man vil (hint Apps og husk at en kan slette apps etter bruk).
Ha en riktig god dag med gode creative løsninger