Quote:
Originally Posted by Savipix
Både och som jag förstrår (mest utan) men man vill plötsligt att piloter utan rating skall betala den själv och det var tydligen inte det man hade sagt från början. In other words, Ola has a problem.
|
Hvis noen skal "investere sammen med Ola Giæver" ved å betale selv for type rating så er det kanskje greit å se om det han sier skal gjøres blir gjennomført.
Februar, merk hva Giæver sier om mai/juni
http://www.ifinnmark.no/sor-varanger.../s/5-81-213602
April, organisasjonen er på det nærmeste på plass
https://fiskeribladetfiskaren.no/nyh...artikkel=46344
Mai, operativ i tredje kvartal
http://www.framtidinord.no/nyheter/2...r-12725445.ece
Juni, skal på børs, men skal først bevise at vi er et solid selskap
https://www.nrk.no/troms/na-er-ola-k...roe-1.13008760
August, avtale om 19 fly.
http://www.nordlys.no/tromso/narings.../s/5-34-465612
Oktober, lisens var noen dager unna.
https://www.nrk.no/troms/skuffa-grun...ger-1.13183370
Status er at ett leaset fly står i Tromsø og spiser opp kapitalen uten at det kan brukes. Den siste nyheten om 20 russiske jetfly og innenriksflyging i Russland viser at fokus flyttes videre veldig fort. For piloter som vurderer å betale for type rating er kanskje andre alternativ som 737 like sikre, prisen er den samme eller lavere.