View Single Post
Old 20-11-2016, 18:19   #17
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God søndag fra Oslo

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Da har jeg kommet meg til Aprire-lougen på AMS og fårr emg litt vegetar-kost der. Den var faktisk helt grei til å være vegetar.

Masse kanserlerte tog i Nederland nå så det er ikek helt enkelt å komme seg dit hvor man skal. Var også veldig kronglete med en tur fra Eindhoven til Maastricht igår. Det som skulle være et direkte tog var kanselert. Ingn info på engelsk, emn ifølge appen deres skulle man ta ta buss til en annen by først. Stilte meg opp der bussene gikk og ingenting kom. Klarte få ta i en i NS-uniform som kunne fortelle at busen kun gikk fra neste by og at jeg måtte hoppe på et tog og gå av på første stopp. Det viste seg å vøre feil, det var stopp 3 jeg skulle tatt Og der viste skiltene til bussene feil retning, etc. etc. Var veldig slitsomt å reise i Nederland uten å skjønne info som ved avvik kun er på nederlandsk.

Og fast track sikkerhet på AMS så sjekket de absolutt all bagasje for absolutt alle når jeg kom gjennom, da var det faktisk enda tregere enn slusen for Fast track på OSL.
Nei er ikke alltid lett når ting bryter sammen/har vedlikehold. I går brøt shuttelen mellom G og K gatene i terminal 2 i München sammen - der var det lite info å få fra personalet visstnok. Vi som allerede var i K området fikk masse info, men ikke de som var stuck i undergrunen der. Flyene venta dog så var ikke noe stort problem.
De har ikke en løsning som i terminal 5 på LHR hvor man kan gå... Men ellers er MUC en fin løsning for transfer og loungene er godt skilta. Tar MUC alle dager i året over FRA. '

Men uansett buss for tog er ikke en særnorsk oppfinnelse som mange later til å tro...
Hypern is offline   Reply With Quote