Thread: Glad lørdag
View Single Post
Old 15-10-2016, 08:00   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: Glad lørdag

Go lørdag fra Yerevan. Får vel dusje og smake litt på hotellets frokost. Den har jeg jo inkludert som diamant. I går så frista det ikke da jeg prioriterte å slappe av. Oppdaget at jeg hadde røykerom - men lukter ikke noe røyk så lever greit med det. Hotellet er jo nokså nytt så kanskje ikke røykelukta har rukket å sette seg. En annen ting jeg liker er at det ikke er vegg til vegg teppe men fin parkett. Renholdsmessig er det vel lettere med parkett også. I går spiste jeg burger til middag på noe som var høyt oppe på Tripadvisor. Synes burgeren var helt ok verken mer eller mindre - men fikk den i det minste stekt til well done. Har et par dårlige erfaringer med burgere som ikke er det (forskjell på burger og rene kjøttstykker mener jeg da).

Fikk også vite at jeg ble grundig lurt på taxi på vei fra flyplassen. Men man lærer så lenge man lever og jeg var ikke humør til å styre kl 3 om morran med det. Tror de tjener fett på det. Men innad i byen har jeg lært - ikke mer enn 1000 dram i følge resepsjonen. Og det har funka det på de to taxiene jeg tok i går. Gir dem bare en tusenlapp. En sjåfør gav meg tom et par hundre som vekslepenger, men det lot jeg ham beholde som tips.
Hypern is offline   Reply With Quote