View Single Post
Old 02-10-2016, 07:22   #1
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Default God søndag morgen...

... fra Hong Kong. Planen var å prøve seg på en langtur i SAS Plus, men det gikk heldigvis i vasken. Hadde bare 45 min connection på ARN, men rakk heldigvis en tur innom Servicesenterer til SAS. Det viste seg å være en håndfull C-seter igjen på en ellers nesten full flight. Så 25.000 poeng fattigere kunne man fornøyd ta til venstre når man boardet LN-RKS. Har en EWR-tur i den nye C, men første gang i en av SAS sine nye 330. Crrewet var litt varierende, "min" CA var kinesisk og ikke like serviceminded som sine svenske. Man måtte spørre om det meste, av og til to ganger også.

Ellers synes jeg IFE systemet var crap. Kart og kamera funksjon ute av drift, ikke allverdens spennende filmer og værst av alt, ikke noe musikk. Når man trykker på "Music" kom man kun til 10 podcaster med intervjuer... Men bortsett fra det var ting på stell, helt grei mat og drikke. Og avslutningsvis noen utmerkede franske oster, men falt ikke helt for portvinen de har ombord.
Halvspiste meieriprodukter

Men nå er man trygt plassert på Shangri-la i Kowloon. Ganske fullt på hotellet, så selvfølgelig ikke noe rom ledig kl 9.
Men var selvfølgelig lett å overtale til å kjøpe oppgradering til Horizon Club rom som var tilgjengelig. Da ble det umiddelbart en cowboystrekk. Ha en fin søndag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk
TriStar is offline   Reply With Quote