Quote:
Originally Posted by dc-8-63
Crewmedlemmer er I høyeste grad selskapets kontaktpersoner også på bakken, det skjer hver eneste dag, men vi vet jo ikke om Crewet engang hadde adgang til det området hvor passasjerene befant seg, de hadde helt sikkert ikke gyldige adgangskort til området, noe som kan være nødvending for å komme seg igjennom sluser eller lignende. Til og begynne med var de igjen I flyet med oppgaver de er pålagt. Kanskje ble de transportert til Hotell for pålagt nedhviling mens man ennå jobbet med Plan A, det vet vi ikke.
|
Jeg fastslår at det for enkelte er viktigere å understreke hvor
vanskelig eller
uønsket ("min arbeidsplass er ombord") det er å bruke crewet som en ressurs for å håndtere en slik situasjon på bakken, mens det er noen som ser muligheter for å lære. Takk til
SAS-Steward, og andre, som ser muligheter.
Om ikke crew er tilgjengelig, så kanskje man kan forsøke å oppnå kontakt med noen ID-pax eller reisevante passasjerer som kjenner selskapet, som kan videreformidle informasjon.