Quote:
Originally Posted by SQ321
Sammenligner en Trafikkstyrelsen.dk sine tall for EK i mai med OSL så har OSL vesentlig høyere belegg. Jeg tror ikke tallene for ARN og CPH ser så veldig mye bedre ut enn på OSL så noe må kuttes og da er det lettere å sende nordmenn via CPH som har ledige seter uansett. Dessuten sitter det nok dypt å kutte i en destinasjon som nylig ble oppgradert til 380 med brask og bram.
|
Jo, men altså... De fleste skal jo ikke til Dubai. De skal videre. Hvor forbaska kult er det å bli sendt
OSL -
CPH -
DXB - XXX, når TK og QR har one-stop? Og i tillegg bli most inn i en High density 380.
Hadde vært rimelig uaktuelt for min del.
Tiden er over da Nordmenn måtte stole på Dansker og Svensker for å komme seg ut i verden. Nå finnes det alternativ, og jeg tror EK blør fra Norge om de kjører for hardt på dette uten å senke prisene
EDIT: å reise 2 mid haul legs fremfor en kort og en lang er jo allerede rimelig ukurrant. Så et leg til med sete 3B og polarbrød til
CPH... Meh