Jeg vil påstå at det er to hovedgrunner til at Norwegian sliter på
BGO-
SVG:
1: Ingen seating (Dette er egentlig generelt for DY, og gjelder ikke Stavanger spesielt)
Forretningsreisende har mye mer imot å bli herdet som sauer inn på et fly enn fritidsreisende. Som oftest er man tvunget ut på reise, og ønsker ikke å stå i kø ved gate en halvtime før flyet går, bare så man skal slippe å måtte sitte på den aller bakerste raden uten mulighet for å lene setet bakover.
2: Avgangstidene
Reiser man fra Bergen, må man enten reise lenge før solen står opp (06:45), eller etter at møtet har begynt (08:35). SASBraathens har mye mer passende avganger mellom disse to. Det er nok en viktig grunn til at SASBraathens fremdeles velges for ofte.
Prisene er det ingenting å si på, de er som tidligere nevnt egentlig _for_ lave.
195 kroner hver vei er jo faktisk billigere enn kystbussen og flaggruten.