Quote:
Originally Posted by aboerr
Men, hva med å tenke ut et konsept som faktisk er enkelt nok til at både ansatte og kunder skjønner det? Og bra nok til å beholde det en stund?
Har full forståelse for at dette resulterer i "inkonsekvent" service.
Hvis jeg i min jobb skulle forholdt meg til dette rotet, som i tillegg stadig vekk forandrer seg, så hadde jeg nok gått på noen brølere jeg og.
Som kunde, kunne jeg tenkt meg å vite hva jeg kunne forvente når jeg bestilte en billett. Uten å skulle sjekke hvor mange minutter en flight er, når på dagen den går, hvilke rute det er o.s.v. opp mot menyen hver gang jeg skal reise....
|
Jeg mener helt ärlig at konseptet fungerer.
Å det er ikke slik at man kan ha det samme opplegget mellom Oslo og Bergen, som mellom Oslo og Malaga f.eks.
Ikke endres det så ofte som man skal ha det til heller. Opplegget vi kjörer på nå har värt der en stund, men det er lagt til elementer i det siste.
Problemet vi har er at det er noen som ikke er lojale til konseptet og vil gjöre ting på sin måte. Når du da også har mange nye som sliter med å läre seg så blir det problemer, derfor vil man ha tilbakemelding når man som passasjer opplever inkonsekvent service.
Slik kan man rette det opp.
Men i Europa og Nord-Norge kan vi si det ca slik for plus.
Frokost frem til 9
Måltid/fresh bite etter 12. Avhengig av flytid og strekning.
Snack mellom 9 og 12, som nå er polarrull.
Dett var dett for meg i kveld, skal ut å servere polarrull i morgen ;-)