View Single Post
Old 29-03-2016, 14:51   #960
SAS-Steward
ScanFlyer Molded
 
SAS-Steward's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Øvre romerike
Posts: 2,018
Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Quote:
Originally Posted by jb1 View Post
Det er ganske utrolig at et selskap som SAS ikke klarer å informere sine alle ansatte om slikt. Ved endringe/påminnelser burde beskjed sendes ut og i tillegg bør alle ledere informere sine medarbeidere. Det er jo bare å lage et info-ark med en grei oversikt over hva som gjelder for servering. Jeg vil tro feilinormerte og sure kunder ikke er så hyggelige for dem som skal servere.
Som skrevet over så sier jeg at dette ikke er ok, og er allerede tatt videre.
Fikk nå (Klokken 1449) bekreftelse på mail at kontaktsenteret skal få ny detaljert informasjon.
I et selskap som SAS så gjöres det feil, men disse feilene forsöker man å rette opp så fort man får informasjon om dette, som her.
Problemet er at mange skriver om slike feil på internettfora (helt ok) men unnlater å informere de som kan gjöre noe med det. Da blir det vanskelig å rette opp feil.
Men nå blir dette tatt tak i.
PS drikke ER innkludert ;-)

Last edited by SAS-Steward; 29-03-2016 at 15:09.
SAS-Steward is offline   Reply With Quote