Quote:
Originally Posted by jb1
Det er ganske utrolig at et selskap som SAS ikke klarer å informere sine alle ansatte om slikt. Ved endringe/påminnelser burde beskjed sendes ut og i tillegg bør alle ledere informere sine medarbeidere. Det er jo bare å lage et info-ark med en grei oversikt over hva som gjelder for servering. Jeg vil tro feilinormerte og sure kunder ikke er så hyggelige for dem som skal servere.
|
Som skrevet over så sier jeg at dette ikke er ok, og er allerede tatt videre.
Fikk nå (Klokken 1449) bekreftelse på mail at kontaktsenteret skal få ny detaljert informasjon.
I et selskap som
SAS så gjöres det feil, men disse feilene forsöker man å rette opp så fort man får informasjon om dette, som her.
Problemet er at mange skriver om slike feil på internettfora (helt ok) men unnlater å informere de som kan gjöre noe med det. Da blir det vanskelig å rette opp feil.
Men nå blir dette tatt tak i.
PS drikke ER innkludert ;-)