View Single Post
Old 17-03-2016, 08:40   #14
SQ321
ScanFlyer Gold

SQ321's Avatar

Default Re: Norwegian har inngått backup-avtale med EuroAtlantic

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Nei. Det som er fascinerende, er hvordan den - forsåvidt lite overraskende - "gutteklubben grei" klarer å vri alt Norwegian gjør til noe som er; "fantastisk", "proaktivt", "superlativt" og "out of this world amazeballs". Når alt Norwegian har gjort i dette tilfellet? Er å ha skjønt hvor dyrt det er når Dreamlinerene deres snagger ut - slik de har gjort repeatedly de siste 2-3 årene. Og i stedet for å ha sure overskrifter med pax som må overnatte på flyplassgulv, forsinkelser på 3-4 døgn og liknende - så har de stabla en wetlease-avtale som kan benyttes som brannslukking i disse tilfellene. Det er nok fire ganger billigere (minst) enn å måtte betale ørt og førti erstatningskrav.

Men selvsagt, om du lar en hundebæsj forsteines og deretter pusser den lenge nok, så skinner den jo Og det, det er fascinerende. Det er den underholdende faktoren som gjør at jeg enda leser dette forumet; det er til tider ikke grenser for hvor intenst og hardt man klarer å gullmale noe som, tja, egentlig ikke skinner der sola skinner engang.

Danke schön, tchüss.
Er det ikke en flott motvekt til alle DY-haterne som leter etter en hver anledning til å spre sin galle?

Du, jeg synes innlegget ditt er fullstendig i overkant hatpreget så har ingen intensjon om å dra dette enda lengre ned i gjørma pga at jeg brukte et positivt ladet ord om et flyselskap. Hadde vi diskutert dette in person så hadde jeg kjøpt en øl til deg
SQ321 is offline   Reply With Quote