View Single Post
Old 15-03-2016, 13:17   #7
WestAir
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 481
Default Re: En fremtid for norsk luftfart

Quote:
Originally Posted by Strominho View Post
Men hvis vi ser for oss en situasjon hvor tilbudet ut fra Oslo økes til det nivået mange av oss her inne mener det bør ligge på. Altså en god del flere destinasjoner og økt frekvens.
Så tror jeg disse 20 % fra BGO og SVG fint kan dobbles til 40 % iløpet av en tiårsperiode.

Når man først må ta en mellomlanding, så må jo OSL være et soleklart førstevalg for alle sekundærflyplasser i Norge, med tanke på både frekvenser og flytider (i prioritert rekkefølge).

i denne tiårsperioden legger jeg selvfølgelig til grunn at alt av transferproblematikk rundt fortolling på OSL blir et tilbakelagt kapittel.
Vi som bor på Vestlandet er overhode ikke interessert i en omvei via OSL. Internasjonale forbindelser er mye viktigere for oss. De som flyr via OSL er nok stort sett folk som skal på ferieturer med Norwegian , og eventuelt Thai, Qatar , Emirates.
WestAir is offline   Reply With Quote