View Single Post
Old 20-06-2006, 20:24   #16
Utflyttet
Ute på tur

Default Replying to Topic 'Trenger Norge SAS ?'

Quote:
Originally posted by TOS

Jeg er enig med Jumper G5, iallefall til en viss grad, om at førstelinjepersonell stort sett har en fin instilling overfor kundene. Det var en periode i fjor høst og kanskje noe i vår hvor stemningen nok var en noe annen, men de siste gangene jeg har fløyet med SAS har iallefall kabinpersonalet vært smilende og hyggelige (samt mange ganger tidligere også). Jeg tror likevel at SAS har mistet noe i løpet av de siste årene- jeg vet ikke helt hva det er, men tidligere så følte jeg meg mer hjemme ombord hos SAS og husker godt en gang vi ble omrutet av KLM fra TLS til OSL med AF til London og SAS til Oslo. Det var rett og slett en drøm å komme til SAS, og vi følte oss velkomne som om vi kom på besøk til gamle kjente. Det er lenge siden jeg har hatt den følelsen hos SAS.
Jeg har ingen problem med SAS sine folk i førstelinje, de er som oftest smørblide. Det som derimot somoftest går på tverke er når man kommer med en henveldelse som ikke følger programmet og krever at noen tar eierskap av en sak og løser den, noe som ikke er en del av det daglige schpielet. Da går det ille, fort. Da er erfaringen min at man alt for lett havner på glatt-isen og blir en spiller av det koselige spillet relatert til ishockey (passing of the puck). SAS er ikke alene, men det finnes andre selskap hvor holdningen er en helt annen, og det savner jeg.

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote