Quote:
Originally Posted by Frequent Traveller
Sä er det Boeing som ler sist ... og Airbus som sitter med skjegget i postkassen. Sjansen var god for ä rehabilitere A319 som har gätt sakte i den senere tid. Uten ä nevne Bombardier, som sikkert skjaerer tenner ... Men Ron Baur kjenner sin sak. Han er mann til ä overraske verden. Vi fär vente ä se hvordan 737-700'ene kommer til ä se ut innvendig ved leverans i 2017 ? Fordi veien kunne vel föles ä vaere litt lang-artet fra 50-70 seter (pr idag) til 132-156 seter (avhengig av pitch) med 737-700 (3+3) i 2017 allerede ... kanskje det trengs noe midt imellom, f.eks. 110 seter hvorfor ikke ?
|
Her var det mye faktabom ute og går. En 737-700 i United konfigurasjon tar 118 passasjerer. Så når du her snakker om 132-156 seter er du tydeligvis ikke helt oppdatert
Airbus er mer eller mindre utsolgt for hele A32x linjen de neste årene, og er fokusert på NEO ramp up. Så det er neppe de som er taperen her, da det ikke er sikkert de kunne levere volumet UA trenger i samme tidsrom. Og som nevnt, så er (var) det Boeing og ikke Airbus som har et produksjonsgap mellom to generasjoner fly de må fylle
Så taperen her er Bombardier, samt et par andre fantasikonsepter