Quote:
Originally Posted by Cockpitview
ARN hadde en nedgang i antall flybevegelser på -1% (2210 bevegelser)
Det tilsvarer basert på snittet en kapasitet reduksjon på 226.304 seter.
ARN 102,4 pax pr flight 2015
ARN 98,4 pax pr flight 2014
+710.106 nye pax
CPH hadde en økning i antall flybevegelser på 1,2,% (3039 bevegelser)
Det tilsvarer basert på snittet en kapasitet økning på 317.271 seter.
CPH 104,4 pax pr flight 2015 (intercont 184,6 seter pr flight)
CPH 101,7 pax pr flight 2014
+983.239 pax pr flight.
OSL hadde en nedgang i antall flybevegelser på -2,5% (- 6105 bevegelser)
Det tilsvarer basert på snittet en kapasitet bortgang på 621.489 seter.
OSL 101,8pax pr flight 2015
OSL 97,6 pax pr flight 2014
+409.043 nye pax
|
Her kan vel en trolig økning i gjennomsnittlig flystørrelse muligens gjøre at kapasiteten på
OSL/
ARN egentlig ikke fallt like mye, og den steg mer på
CPH?