Quote:
Originally Posted by Fnate
Fenomenal rapport, Dag. Helt fenomenal.
Jeg kan ikke egentlig si at jeg ser særlig frem til maten. Den er så klart veldig bra, men det meste faller nok i grevling-kategorien min. Jeg tar nok med en baguett for å være sikker
Ser frem til neste rapport fra deg.
|
Nå vet jeg ikke helt hva som er ikke-grevling for deg, men for den beste maten så ville jeg satt en knapp på å proppe meg i loungen (fra lunsj-menyen) før avgang. Flere som ikke synes noe om hovedrettene til LH, og selv synes jeg forrettene kan være litt "rare".
Quote:
Originally Posted by YawDamper
Kjemperapport. Gleder meg til egen tur i LH F denne våren... et spørsmål i den anledning: flyr OSL- MUC- SFO og SFO- FRA- OSL, alt på LH-metall. Hvordan ordner man seg dette bil-opplegget for å komme fra fly til terminal/lounge og ut igjen? Eller må man (o, skrekk) finne seg i å bruke beina?
|
Bil = Remote parking i
MUC,
FCT eller FCL B med ikke-B-avgang i
FRA.
Ut fra den reiseruten så er kanskje en rusletur til
FCT på vei tilbake det sikreste kortet. Uansett, det er bare en biltur på 4-5 minutter i 20-30km/t, så det er ikke så kult som det høres ut.
FRA har store avstander uansett om du har bil eller ikke, for du MÅ gå til
FCT. Skal du slippe å gå i fra må du komme til remote parking og be om å bli sluppet av ved FCL B (hvis jeg husker riktig).
Du slipper å ordne noe som helst selv, de ordner det for deg hvis du er på remote parking eller skal ut fra
FCT / FCL B.
Ellers takk for kommentarer.
Glemte kanskje å skrive at 346 har kommet inn i klubben av flere favorittfly. Den har faktisk sjarm og særpreg, i motsetning til 330 og 343. Selvsagt under forutsetning av at man sitter helt foran og at kabinen er nesten tom. Er kabinen fullere enn halvfull lider man av det samme som 330 og andre 340, kabinen er smal og man kommer for nært nabosetet sammenlignet med f.eks. 777. 346 er i alle fall veldig mye stillere enn 330, så jeg skal gjøre mye for at neste LH-tur blir med enten 346 eller selve dronningen, 748.