Frokost ombord ble lett skippet til fordel for soving og mat på bakken. Crewet på denne flighten var like bra som på turen vestover, med både lave skuldre, varme og entusiasme. Man føler seg rett og slett veldig velkommen ombord hos Lufthansa.
Det var rimelig grått og trist når vi ankom Frankfurt en halv time etter rutetid.
Storestyggebror
Deretter ble det en ganske lang gåtur til FCL A, men det er greit å riste litt på bena etter en flytur.
Først ble det forsøk på litt soving i en cabbana, deretter en helt ok frokost:
Til slutt ble det en flight jeg hverken har bilder av eller husker noe fra,
FRA-
OSL. Tror ikke jeg hverken spiste eller drakk, europeisk biz blir et så stort antiklimaks at jeg rett og slett ikke gidder. Slik sett spiller det ingen rolle om det står
SAS Plus eller Lufthansa Biz når man flyr hjem fra
FRA eller
MUC.
Oppsummert så må jeg si at Lufthansa leverer. Meget flott kabin uten bling bling, meget hyggelig crew som har den flotte kombinasjonen av kammeratskap og korrekthet som man ikke finner hos selskap fra (Midt) Østen.
Vinen var bra på alle områder, med hvitvin som den svakeste. Maten var god og variert, uten å være spektakulær. Det var mer vekt på gode smaker enn fancy presentasjon og eksklusive råvarer.
Jeg gleder meg allerede til neste tur med Lufthansa, vet bare ikke hvor og når enda.