View Single Post
Old 26-12-2015, 22:57   #1
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club

Vin Lenge siden sist, Lufthansa F

Da var det på tide med en liten luftetur igjen. Det fristet ikke med flere turer i kvasi-first, så da får man gå tilbake til noe som er litt traust og kjedelig, men som man vet duger.

Og som vanlig, det blir en god del bilder, mye av mat osv. Ikke så mye utfyllende og morsomme kommentarer dessverre.

Dagen startet rimelig tidlig, for å rekke første avgang til Frankfurt (jeg vet, galskap, tror ikke det blir det neste gang).
Lenge siden jeg har vært i gullstuen nå, men der hadde det jammen blitt romslig siden sist. Helt kurant frokost også, det er jo begrenset hvor eksotisk man er gira på å være kl 0600.

LH 865 A320
OSL-FRA
06:25-08:40

Ombord var det som vanlig ganske dårlig benplass og harde seter, men ikke akkurat overfylt.

Litt mat ombord, men må si at jeg foretrekker maten i SAS Plus. Selv på en kort tur over fjellet i Sør-Norge er den like bra som dette. Hvem skulle trodd det? Uansett så var det helt greit. Litt mat i loungen, og mye mer mat som ventet både på bakken og i lufta.

Landing på 25R i FRA en mørk vintermorgen

https://youtu.be/4kvg3TQsu4M

Deretter bar det til FCL i pir A for litt frokost

Ganske så tomt i restaurantdelen

Dagens meny

Ventemat

Fikk en omelett av kokken

Fin utsikt i loungen i A, mye bedre enn i FCL. Det var heller ikke mye folk denne morgenen.

Deretter ble det tid for en liten kvil

Vet jo godt at FCT ikke er bedre enn FCL, men man må jo bare bort dit uansett. Litt frisk luft funka også greit.

Bare se, ikke røre. En lang dag med mye godt i vente gjør det greit å holde seg borte fra spriten.

Dette er mer passende, Roederer Rose 2010

Måtte sjekke ut badet også, tror ikke de har pusset opp på en stund

Last edited by Dag Viking; 26-12-2015 at 23:11.
Dag Viking is offline   Reply With Quote