DEL 6 (Buenos Aires, igjen...)
Etter å ha tatt Buquebus tur / retur må jeg se at de imponerte. Jeg synes det gikk smertefritt og lett. Enkelt å finne frem, hyggelige folk som jobbet der og prisen er helt innenfor. Så skal du mellom BA og Montevideo, ta båten. For min del følte jeg det var mye tryggere og behagelig enn å kaste seg på et fly for en så kort distanse
Så da var man tilbake i Buenos Aires igjen. Denne gangen nytt hotell og område. Har flyttet meg litt mer nord-vest i byen til følgende hotell:
Hotellnavn: Palo Santo Hotel
Hotellstjerner: 4
Etasje: 2
Pris: 1150
NOK, 2 personer, 1 natt.
Min opplevelse av hotellet (fra 1 til 6 - hvor 6 er best)
Førsteinntrykk: 3-4 (ligger veldig skjult og vanskelig å finne frem).
Innsjekk/utsjekk: 4 (innsjekk: 10-15 min, utsjekk 2 min)
Service: 4
Språk: 5 (middels engelsk og ingen kommunikasjonsproblemer)
Renhold: 4
Frokost: forlot hotellet før kl 06:00 for å rekke flyet til Santiago, så fikk ikke testet frokost...
Ekstra info: Hotellet ligger veldig skjult, til og med taxisjåføren slet med å finne det. Det er dårlig skiltet på utsiden og entreen til hotellet er en kamuflert dør. Så det er umulig å se at det er et hotell med mindre du har adressen. Området rundt er kjedelig, ikke noe spesielt å se der men det er en haug med bra spisesteder. Så er du i Buenos Aires for å smake på mat er dette riktig område!!
Hotellet er ikke så stort, veldig få rom, men rommene er veldig fine, bra stand, ser nytt ut, veldig fint og moderne bad og det er en liten balkong med utsikt til noe høye bygninger (ikke så bra utsikt siden jeg bodde i 2 etg...) og ned i en hage hvor restauranten til hotellet ligger. Koselig.
Ville jeg bodd på dette hotellet igjen?
Dessverre ikke. Området er for kjedelig og jeg ble ikke imponert over oppholdet. Men det er på ingen måte et dårlig valg dersom man ønsker å bo i dette området