View Single Post
Old 10-11-2015, 10:33   #842
ToreD
Flydiot

SAS Klage til SAS etter dårlig service i plus...

Hei, vet ikke om jeg er en sytepave, eller om det bare skal være sånn...

10/10 fløy jeg ARN-LPA i plus sammen med 8 andre. Vi var splitta i to bookinger, ikke at det har noe å si..

Merket tidlig at den mannlige purser`n ikke helt hadde dagen sin.
Han hadde tungt for å smile og leverte bare ut mat fra tralla uten å si noe mer.
Etter det var det for det meste to cc som for øvrig var helt fantastiske som fiksa resten.

Etter 2,45 inn i flighten hørte jeg purser si til cc at de skulle si det var tomt for all alkohol om bord og at de kun skulle servere brus, kaffe og snacks til pluskabinen. (jeg stod i toalettkø rett utenfor galley når jeg overhørte det)
Når jeg da kom ut fra toalettet stod cc og stabla flere hyller med øl, vin og andre småflasker over i en annen tralle.

Jeg spurte så cc om en øl litt senere og fikk beskjed om at det var tomt. Jeg fortalte henne hva jeg hadde sett og hun måtte da innrømme at det var plenty på lager, men at purser ba de spare det til returen fra LPA.
Hun hadde aldri opplevd noe slikt før, men ville selvfølgelig ikke trosse pursers ordre.

Jeg gikk da bak i GO og snakket litt med de superhyggelige cc som var der. De var enige med meg om at purser virket noe tverr og at de heller ikke hadde opplevd maken.
Det endte med at jeg resten av flighten KJØPTE drikke bak i GO til meg og reisefølget. De som jobbet bak hadde ikke anledning til å gi meg det, og det aksepterer jeg selvfølgelig og betalte for alt.

Det må også nevnes at ingen av mitt reisefølge eller andre i plus som jeg så var på noen som helst måte synlig beruset eller støyende.

Jeg sendte en klage til customer service på dette og fikk egentlig et standardsvar tilbake om at de skulle gi min feedback til aktuelle avdelinger og at de håpet mine neste flygninger med SAS skulle bli bedre.
Har sikkert ikke noe å si, men jeg er EBD og har jo flydd litt med SAS de siste årene og aldri opplevd makan til dårlig holdning og sevice fra en purser.

Er dette en sak og mase litt mer om? Kunne jo tenkt meg at de i hvertfall tilbød seg å refundere det jeg måtte kjøpe i go da...

Tore
ToreD is offline   Reply With Quote