Jeg hørte også snakk i ettertid om at noen av "crewet" valgte
SAS sin varme kabin på overfarten, men følte ikke for å legge ut noe om det siden jeg kun har hørt rykter. Men når det kommer fra "The horses mouth" så tas den bekreftelsen imot.
Det jeg husker best fra turen i N167B er at lyden ikke var så høy bak i kabinen pga isoleringen som fantes. Ikke som i cockpit vil jeg tro! Vi klarte fint å snakke sammen, nesten med innestemme. Satt i glassnesa på en A-26 i Arizona noen år senere, og det skal sies at P&W R-2800 motorene hørte man
mye bedre i den kjerra. Støy for noen, musikk for andre. Jeg tok av head- settet på avgang for virkelig å høre suset!
Må innrømme at jeg faktisk savner Invaderen mer enn Mustangen. Heldigvis er den ikke lenger unna enn Västerås.
Hvis du noen gang skulle ha litt tid til overs, hvorfor ikke skrive en reiseskildring fra turen over "dammen". Det ville jo være en "trip report" som ville ta lufta ut av de som ligger her på forumet...
Trygve