View Single Post
Old 31-10-2015, 03:30   #6
lutt
Newcomer

Default Re: Fra blått til gull hos SAS på 2 måneder

Hello, hello!

Ganske lite å rapportere, beklageligvis, da jeg sovnet rett etter å ha satt meg ned i sete 2C, som da er første rad til høyre når man kommer inn i kabinen på SAS sin 737-600 (ganske irriterende at toalettet er rett foran, forvørig - helsikkes med bråk når folk trekker ned...). Våknet etter takeoff, og bad om en kaffe og et glass vin, noe jeg konsumerte kvikt for å holde meg våken videre. Men sovnet ganske fort likevel... Ellers var det rimelig fullt belegg av svensker som ville hjem etter møter i Oslo.

Dermed rimelig lite hendelser videre, noe det typisk er på disse korte turene.

Klarte videre å bevege meg til Hässelby Gård via Arlanda Express og tunnelbanan under 60 minutter etter touch down som for meg er en personlig rekord. Kanskje godt hjulpet av at jeg allerede hadde et SL-kort, og kunne kvikt lade dette med 72 timer på en automat med hjelp av AMEXet. Kvelden ble brukt til brettspill og øl, som passet meg fint.

Torsdagen var mer jobbseriøs, men ble jo litt morsomme greier på kvelden da også... Kanskje jeg nevner mer om dette i morgen da jeg rapporterer om hjemreisen.

Beklager kjedelig del-rapport, men bedre enn ingenting. Lover igjen mer fra hjemreisen som var noget mer hendelsesrik!

Status etter denne flighten er... 8750 (+1000) poeng og 8 (+1) legs. Woho!

Quote:
Originally Posted by RIBRO View Post
Kult - dette gleder jeg meg til å følge med på.
Lykke til!
Quote:
Originally Posted by Strominho View Post
God tur! Blir moro å følge med på dette
Takk begge to, skal prøve få presentert det på en underholdende måte

Last edited by lutt; 31-10-2015 at 03:55.
lutt is offline   Reply With Quote