View Single Post
Old 29-10-2015, 12:17   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: Milage run i Oneworld / BA Executive Club?

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
OK, ser det står noe om oppgradering der, men det feiler for de flightene jeg allerede har inne. Det hadde jo vært praktisk å oppgradere bare en returflight til Oslo og der få de ekstra 30 poengene. Det er sikkert ikke mulig å få til for flighter booket gjennom aa.com.

Og får man også flere points om man oppgraderer for Avios?
Nei for avios får man kun poeng for opprinnelig klasse booka. Ellers er Manage my booking sidene til BA bare full av bugs og feil er min oppfatning ihvertfall om man skal oppgradere. Selv SAS er bedre der faktisk.
Som Fnate sa så er BA blitt et bedritent dårlig program for folk som reiser eco. Det var relativt dårlig før, nå er det bare bedritent. Selv opprettholder jeg status ved å hoppe på et salg i Qatar business til Asia hvert år og litt småflighter hit og dit med BA. Da kan man få sølv for under - 20k eller om du er heldig til under 15k. Omtrent som med Eurobonus før de la om opptjeninga. Det som ser ut som er greia nå er at Qatar har sjeldnere og sjeldnere gode tilbud til østen. Så får håpe de kommer med noe i løpet av neste år.

Last edited by Hypern; 29-10-2015 at 12:21.
Hypern is offline   Reply With Quote