View Single Post
Old 06-10-2015, 15:22   #143
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Default Re: SAS-fly overbooket

Quote:
Originally Posted by C-klasse View Post
De skulle lande 0920. Er da ute av LHR 1020. La oss si de bodde stentralt i London. Da er det 1 time med tuben. Da er klokka 1120. Innsjekk på Hotel osv. Da er klokka 1200. Ny tube til Seven Sisters, da er klokka 1230. 30 min gange til White Hart Lane. Så ja, de hadde aldri rukket kampen uansett.
Quote:
Originally Posted by view View Post
Enig, er faktisk håpløs planlegging av familien her.
Tja. Det burde overhodet ikke være håpløst å kunne komme seg i tide til White Hart Lane med ankomst LHR kl 0920. Med håndbagasje er du på toget til Paddington i løpet av en halvtime, slik at du fort kan være på Paddington 1020-1030. Bor du så i Paddington-området så forteller Transport for London at jeg kan komme meg til White Hart Lane station (overground) på 35 minutter. Legg til 15 minutter i forkant og 10 minutter gange fra stasjonen til stadion så kan man nok klare det.

Jeg er imidlertid enig i at det er knapt med tid, og det er selvsagt helt opplagt at de ikke har gledet seg til denne kampen i ett år siden (som korrekt påpekt) terminlistene ble klare i midten/slutten av juni i år.

Det jeg synes er interessant, og som har vært diskutert her tidligere, er at man har som regel at jo billigere billett dess mer sannsynlig at det er du som står igjen når flighten går overbooket. Dette markedsføres selvsagt ikke så hardt fra SAS, så her har kunder på LCC'er en fordel når de kjøper billige billetter (for de overbooker etter sigende ikke)...

Billig med SAS kan mao bli kjipt om man ender opp i en tilsvarende situasjon.
TOS is offline   Reply With Quote