Uff. Ble så lei at jeg bare måtte klage. Las en tråd om
MDG, og
MDG får meg til å bæædæ i noen timer...
Her er dagens utblåsning ovenfor
SAS:
Du snakker med XXXX
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
XXXX: God dag!
Hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: Hei
Du skrev: Beklager, men jeg bare må spørre.Gir dere på kundeservice/chat totalt faen i deres kunder?Forstår dere ikke viktigheten for deres jobber, selskapet, kundene at man har en fornuftig og god dialog.Jeg flyr med
SAS/Star alliance ca 50 ganger i året. Ca. 320 SK/WF reiser siste 5 årene.Nå er jo ikke jeg verdens viktigste kunde, så om dere mister meg eller ikke betyr nada. Men alle de andre. De som flyr mer eller like mye. Det er disse som er viktige for
SAS.
Du skrev: Slik som nå har dere sendt ut en mail med en kampanje på
EBG tilbud.Men link fungerer ikke.Når man så logger inn på
SAS så fungerer heller ikke bookingen på/mot enkelte destinasjoner.Og månedesvisningen fungerer heller ikke. Svaret jeg og andre får er at VI skal kontakte EB medlemsservice på TELEFON?
Du skrev: Hva med heller å svare/erkjenne at det er ett problem og at dere arbeider med å løse det. Isteden for disse ferdige strofene om at dere ikke kan/vil hjelpe og at vi må ringe inn. Hvorfor skal jeg melde deres tekniske utfordringer internt?
Du skrev: Egentlig var det det hele, for det fungerer enda ikke å få brukt noe poeng.
XXXX: Hvis det ikke virker er i nødt til at kontakte os på telefon for at gøre opmærksom på problemet så IT kan kigge på det og får at vi kan hjælpe jer med at booke billetterne i stedet for.
Du skrev: Men skjønner dere ikke poenget. Ikke svar som roboter. Svar som folk. Beklag problemet, få problemet løst. Dette vil gi dere blide og fornøyde kunder. isteden for at det motsatte.
Du skrev: Samt at kunden har noe å forholde seg til. Ala, vi tror problemet er løst om ca 3 timer eller noe.
Du skrev: Uansett. Dette er ikke en kritikk til deg, men mer en kritikk til
SAS. Jeg må si jeg blir skuffet oftere og oftere. Dere blir mer og mer som Norwegian. Og den dagen dere sluttet å behandle kundene som kunder. Det var den dagen dere tapte.
Du skrev: Skal ikke oppholde dere mer. Ha en fin dag.
Hva fikk jeg ut av dette. Ikke en dritt Brad Pitt, men jeg er i ok humør igjen.