Quote:
Originally posted by PP
Quote:
Originally posted by MartinL
Quote:
Originally posted by PP
Quote:
Originally posted by ATC
2007 kommer OSL garanterat vara större än ARN med den takten man har nu. Några år till och så är man större än CPH.
|
Det kommer jo heldigvis aldrig til at ske hvad angår CPH - Hehe Seriøs mener jeg faktisk det er helt urealitisk at dette vil blive aktuelt - af flere årsager!
Men Stockholm ARN bør måske begynder at se sig over skulderen, da OSL måske kan komme snigende og placere sig som nr. 2 i Skandinavien.
|
Nja si ikke det. Til nå har dere en fordel som bærer frukter gjennom at størrelsen på CPH i stor grad er avhengi av ARN og OSL og det nord tyske markedet. Med trendene vi ser i dag med stadig flere direkteruter fra OSL og ARN. Både ARN og OSL viser en vekst som i liten grad er et ressultat av andre nasjoner sine pax, det kan ikke CPH i like stor grad vise til....
|
Du har tilsyneladende ikke læst statistikken godt nok - hvis du ser på året indtil videre har CPH haft en stigning på ca. 500.000 lokal pax, mens transfer pax er status quo. Så må du tolke dette som du vil Det er rigtigt at vi hænger lidt hvad angår transfer, hvilket til dels kan henføres til et stigende antal direkte ruter ud af OSL og ARN. Men både Københavns Lufthavn og SAS DK arbejder strategisk på at styrke hub CPH i et langsigtet perspektiv - hvad enten svenskerne eller nordmændene kan lide det...
Quote:
Originally posted by MartinLOm nå estimatene slår riktig ut for året totalt som spekulert tidligere er ikke CPH sin vekst særlig imponerende som en skandinavisk HUB.
|
Hvis estimaterne holder vil CPH ende med en stigning på 1.400.000 pax for 2006 op til 21.4 mio. Ganske ok spørger du mig - nu ved jeg godt at i er blevet overmodige af at OSL pt. viser meget voldsom vækst - men husk at træerne sjældent vokser ind i himlen. Heller ikke i Norge 
Så jeg fortsætter med at være skråsikker Martin...
|
Hvorfor bruke en såpass nedlatende tone i dine innlegg?